Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition 367PK l Panorama l RS seats l 360 cam l ACC

€ 43.895,-

Bouwjaar 14-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.189 km
Deuren 5
Kenteken T-067-HN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition 367PK l Panorama l RS seats l 360 cam l ACC


€ 43.895,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.189 km
Deuren 5
Kenteken T-067-HN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C Gallery Exclusive
Contactpersoon Cris de la Torre Diaz
Adres George Marshallweg 7
Postcode 1689 ZS
Plaats Zwaag
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cgalleryautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2019 - mrt 2021

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 220 kW (299 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 45 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Mc: 1679

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Stijlvolle sportiviteit in uitstraling komt van de S-Line styling. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Deze Audi Q5 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen geven het interieur van deze Q5 een super strakke en sportieve uitstraling. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Vergeet halogeen; deze koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-technologie met maximale lichtopbrengst zonder de tegenligger te hinderen. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Met de 360 graden camera kunt u elk obstakel of gevaar rondom de auto detecteren, wat uw veiligheid verhoogt. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. U bent in deze Audi ook voorzien van premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst en regensensor.

De Audi Q5 is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie