Bouwjaar | 04-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 67.800,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GAM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 25b |
Postcode | 1411 AR |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 3888000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gam.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - dec 2023
Referentienummer: 2112
Productienummer: 2112
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 250 kW (340 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Energielabel: D
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Audi Q7 55 TFSI e quattro
Car No: 2112
- Prijs inclusief nieuw Nederlands kenteken
- BTW auto
- Inruil mogelijk
Uitgevoerd in Orca zwart metallic (2T) met zwart leder
Voorzien van:
04H - S line
1BK - Adaptive air suspension
1D3 - Trekhaak, elektrisch uitklapbaar
2PF - Sportstuurwiel, driespaaks multifunctioneel in leder met schakelpaddels, afgevlakt
3CX - Scheidingsnet
3FU - Panoramadak
3S2 - Dakreling zwart
3Y3 - Zonwering, mechanisch voor de achterruit en achterzijruiten
4A3 - Stoelen, vóór verwarmbaar
4X4 - Zij-airbags achter
4ZD - Optiekpakket titaanzwart
5KA - Achterbank plus
5TG - Decorinleg, aluminium mat geborsteld
5ZC - Verstelbare hoofdsteunen met x-verstelling
6E6 - Comfortmiddenarmsteun vóór
6FA - Buitenspiegelbehuizing in carosseriekleur
6I6 - Hemel in stof zwart
6NQ - Hemel in stof zwart
6XK - Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar met automatisch dimmende spiegels
7K1 - Bandenspanningscontrolesysteem
7UG - MMI navigatie plus met MMI touch response
7W1 - Audi pre sense basic
7X5 - Parkeerassistent
9AU - Airconditioning, volautomatisch comfort met drie zones
9S8 - Audi virtual cockpit
9VS - Bang & Olufsen Premium soundsystem met 3D sound vóór
9ZE - Audi phone box
GA1 - Interieurvoorverwarming / -ventilatie
GS5 - Bedieningsknoppen in glasoptiek zwart met haptische feedback incl. uitgebreide aluminiumoptiek
IU1 - Audi smartphone interface
KA2 - Achteruitrijcamera
KS1 - Head-up display
N1V - Bekleding leder "Valcona"
PCC - Assistentiepakket 'Tour'
PXC - HD Matrix LED-koplampen
Q1D - Sportstoelen vóór
QL5 - Privacy glas
QR9 - Snelheidslimietherkenning
QV3 - Digitale radio ontvangst
UF7 - USB aansluiting voor
VT5 - Instaplijsten met verlichting (voor en achter) vóór met S embleem
WQS - S line sportpakket
= Bedrijfsinformatie =
GAM is aangesloten bij de BOVAG. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW en BPM, tenzij anders aangegeven.
Wij bieden de mogelijkheid tot inruil van uw huidige auto. We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Onze locatie is gunstig ge
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.