Bouwjaar | 03-01-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 346.639 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 99-VLF-7 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.776 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 346.639 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 99-VLF-7 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.776 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Lieshout Automobielassociatie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Component 120 |
Postcode | 1446 WP |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 368281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanlieshout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: mrt 2005 - jan 2008
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 77 liter
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.900 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.520 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Getoonde prijs is zonder garantie.
= Bedrijfsinformatie =
MOCHT U VIA MAIL EEN INRUILINDICATIE WILLEN DAN VERZOEKEN WE U OM EEN VOLLEDIGE OMSCHRIJVING VAN DE IN TE RUILEN AUTO, LIEFST MET FOTO'S DOOR TE MAILEN.
Autobedrijf van Lieshout is actief sinds 1987. In Purmerend hebben we de beschikking over 6750 M2 ruimte. In onze eigen werkplaats doen we het onderhoud en APK aan alle merken auto's. We hebben een grote showroom, ongeveer 200 auto's op voorraad en wekelijks circa 20 nieuwe occasions. Rechtstreeks verbinding met de RDW zorgt er voor dat we direct auto's op naam kunnen zetten en exporteren.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Van Lieshout Automobielassociatie B.V. niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekenbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Cherokee | Italiaanse indiaan
Duitse degelijkheid. Japans vernuft. Zwitsers precisiewerk. Allemaal bekend. Maar wat hebben de Amerikaanse en Italiaanse industrie precies te bieden? En wat als ze samenwerken? Een tastbaar bewijs van zo'n samenwerking is de Jeep Cherokee. En voor modeljaar 2019 is die samenwerking nog een stap verder gegaan.
De Jeep Cherokee is aangepast voor 2019. Een sterkere dieselmotor zorgt voor meer comfort, maar is duur in aanschaf en gebruik. De sterkste punten blijven de terreinwaardigheid en het imago.
Plus
- ruim en praktisch
- hoge zit, machtig gevoel
- ook vaardig in het terrein
Min
- 2.2 liter dieselmotor te nadrukkelijk hoorbaar
- hoge co2-uitstoot en dus hoge co2-belasting
Conclusie
Toen Jeep in 2014 de eerste Italiaans-Amerikaanse Cherokee introduceerde was het oordeel: "niet beter dan andere SUV's, wel leuker". Na de facelift voor modeljaar 2019 is dat oordeel niet gewijzigd. Nog steeds zijn er weinig rationele redenen om de Cherokee te verkiezen boven de concurrentie. De enige reden is, met enige goede wil, de grote verscheidenheid aan motoren en aandrijvingen. Het sterkste punt van de Cherokee is tevens het zwakste: vanwege de terreinwaardigheid is de Cherokee duurder in aanschaf (co2 belasting!) en gebruik dan modieuze SUV's die er alleen stoer uitzien maar niets klaarspelen in het terrein.
Dankzij alle aanpassingen weet de Cherokee zijn positie in de markt wel te behouden, zowel in Amerika als daarbuiten. Vanaf modeljaar 2019 biedt de Cherokee meer actieve veiligheidsvoorzieningen en alle connectiviteit die van een moderne auto mogen worden verwacht. De grote aantrekkingskracht blijft het imago: de Jeep Cherokee biedt meer persoonlijkheid, meer emotie en meer beleving. En dat kan alleen wanneer de Amerikanen en de Italianen samenwerken.