Bouwjaar | 16-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-514-JJ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
€ 24.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-514-JJ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto In- en Verkoop Johan Meure B.V. |
Contactpersoon | Johan Meure |
Adres | Newtonstraat 50 |
Postcode | 1446 VR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 649939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.johanmeure.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Basis zekerheidsprijs:
De prijs van de auto is INCLUSIEF een geldige APK, tenaamstellingskosten, vloeistoffen- en verlichtingscontrole.
Onderhoudspakket:
U kunt kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket van € 699 euro met daarin o.a; Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecifiaties en schema+ overig vereist onderhoud van de auto, APK, complete schoonmaak binnen+buitenkant , airco service en 20L brandstof.
Belt u even voor uw bezoek aan ons bedrijf? Dit om zeker te weten dat de auto beschikbaar is.
Zekerheden:
Autobedrijf Johan Meure is al ruim 35 jaar een vertrouwd BOVAG bedrijf voor aanschaf van een jong gebruikte auto. Een auto kopen bij Autobedrijf Johan Meure houdt in dat deze auto, een duidelijke aantoonbare historie heeft, geen voormalig total-loss auto is, een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalige taxi, lesauto of hulpdiensten-auto is.
Inruil/taxatie:
Bij bezoek aan ons bedrijf heeft u binnen 15 minuten een gegarandeerd bod op uw inruil/inkoop-auto. Voor een inruilindicatie gaat u naar onze website (www.johanmeure.nl) en klikt u op 'Taxatie'.
Vestigingen / locaties :
Bij onze hoofdvestiging staat een aanbod van circa 300 occasions vanaf € 20.000 euro. (Newtonstraat 50, 1446 VR Purmerend)
Op onze vestiging aan de Westerweg vindt u ruim 150 occasions tót € 20.000 euro. (Westerweg 72, 1446 AG Purmerend)
Voor onderhoud, diagnose, reparatie en APK kunt u terecht bij onze AutoFirst Johan Meure Werkplaats. (Newtonstraat 48, 1446 VR Purmerend)
Volg ons op sociale media!
Facebook: Autobedrijf Johan Meure
Instagram: @autobedrijfjohanmeure
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op alvorens uw vertrek naar ons toe, dan kunnen wij zien of de auto beschikbaar is en deze voor u klaar zetten.
AUTO'S KUNNEN WEGENS ONLINE VERKOOP HELAAS NIET GERESERVEERD WORDEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.