Maserati Quattroporte GTS Novitec - 605 HP - Italian Delivered -
€ 59.605,-
Bouwjaar | 30-09-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.500 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZD-762-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 444 kW (605 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.500 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZD-762-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 444 kW (605 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cool Classic Club B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 3 |
Postcode | 1411 AN |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2031753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.coolclassicclub.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/40 R20
Bandenmaat achter: 285/35 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 307 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 526 x 195 x 148 cm
Wielbasis: 317 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.925 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.540 kg
Interieur
Interieurkleur: MARRONE CORNIOLA
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 274 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,4 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
English/German Below.
Toen Pietro Frua begin jaren 70 de eerste ontwerpen voor de Quattroporte presenteerde aan het Maserati-bestuur, krabde iedereen zich achter de oren waarom ze hier niet eerder op waren gekomen. Het idee van een sportieve reis limoes voor onder andere staatshoofden, filmsterren en beleidsmakers als clientèle was perfect om aan de Italianen over te laten. Het eerste type was direct een waanzinnig succes en was de snelste 4-deurs productieauto uit die tijd, geleverd met een 4.7 liter achtcilinder! Bellissima, Pietro!
Bij de in totaal zes generaties die volgden, zijn verschillende legendes uit de auto-ontwerpwereld aan de slag gegaan met de Quattroporte. Namen als Bertone, Giugiaro, Gandini en Pininfarina hebben allemaal meegewerkt en door de jaren heen het karakter van de Quattroporte vormgegeven. Sinds 2013 zijn we bij de zesde generatie aangekomen en sindsdien is het misschien niet meer de snelste productie-sedan, maar ze wint met zekerheid iedereen voor zich met haar looks en geluid! Het geluid van de Quattroporte is onevenaarbaar; het grijpt je keer op keer en laat je realiseren dat Italianen vanuit een passie voor auto's werken. Zowel bij lage als hoge toeren jaagt dit blok je kriebels in de buik. Elke grom, elke brul, elke trilling door je lichaam.
En die van ons heeft het allemaal! Oorspronkelijk een Italiaan en heeft nog een bezoek gebracht bij de bovenburen voor een extra shot anabolen door Novitec. De Duitse tuner heeft sinds 2007 een speciale tak die zich richt op het tunen van Maserati's, genaamd Tridente! Onze drietand heeft een verhoogd vermogen naar 605 steigerende paarden, alles aangedreven op de achterwielen. In combinatie met het diepzwarte exterieur, donkerbruin interieur en 22-inch custom Novitec-velgen weet iedereen dat er iemand arriveert die zijn einddoel hoe dan ook gaat halen, zelfs al moet er een weg via enkele achterdeurtjes worden bewandeld!
Wij n
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Quattroporte | Een wereld van verschil
Alle grote sedans in het topsegment zijn grofweg hetzelfde. Ze streven allemaal naar maximaal comfort door een grote afstand te scheppen tussen de inzittenden en de techniek. Daarom zoeven ze bijna onhoorbaar over de weg en zijn ze als een luxe cocon voor de bevoorrechte inzittenden. Maar het kan ook anders! Dat bewijst de Maserati Quattroporte.
De Maserati Quattroporte is een grote sedan in het topsegment. De Quattroporte is niet bedoeld auto met chauffeur, maar is dankzij de sportwagen-techniek van Maserati bedoeld als ultieme rijdersauto.
Plus
- bovengemiddeld veel rijplezier
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- concurrerend qua prijs en uitstoot
Min
- minder comfortabel dan concurrenten
- beperkte hoofdruimte
- weinig luxe achterin
Conclusie
Er is een wereld van verschil tussen de Maserati Quattroporte en grote sedans in het topsegment van andere merken. Die laatste zijn meestal gericht op comfort en gebruik als auto met chauffeur. De Maserati Quattroporte daarentegen is een droomauto die bedoeld is om zelf mee te rijden.
Het verschil begint met de vormgeving en simpelweg de exclusiviteit die hoort bij het merk Maserati. Het belangrijkste zijn echter de rijeigenschappen. De Quattroporte is overduidelijk het product van een sportwagenfabrikant en daarom is de band tussen bestuurder en techniek veel sterker dan gebruikelijk. Dat zorgt voor een compleet andere ervaring, terwijl het comfort op de lange afstand zeker niet vergeten is.