Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD Aut. HEMELVAART PRIJS ¤10.995,-

€ 10.995,-

Bouwjaar 28-03-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.982 km
Deuren 5
Kenteken 8-KSX-72 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD Aut. HEMELVAART PRIJS ¤10.995,-


€ 10.995,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.982 km
Deuren 5
Kenteken 8-KSX-72 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jochen Visser Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hazenkoog 15-A
Postcode 1822 BS
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11804008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jochenvisserautomobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Bij u of bij ons? (zonder meerprijs): Online aanschaffen, net zo mooi en dezelfde service. Via telefoon, @mail, facetime of whatsapp alle informatie contactloos over uw keuze, inruil en afhandeling. Thuis afgeleverd binnen 48 uur of in overleg. Deze service is geheel gratis.
- Profit Afleverpakket (€ 245): Profit Afleverpakket wordt standaard berekend bij aanschaf van een occasion.
Dit afleverpakket bevat: Algehele technische inspectie, Brandstof, Geldige APK keuring, Interieur-exterieur sweep, Tenaamstelling/vrijwaren inruilauto, Vloeistofcheck en topping
- Premium Afleverpakket (€ 695): Premium Afleverpakket wordt het meest gekozen.
Dit afleverpakket bevat: 3 mnd garantie motor en versnellingsbak, Airco check, Brandstof 20 liter, Interieur en exterieur detaillering, NAP teller rapport, Nieuwe APK keuring 12-24 mnd, Onderhoud conform schema, Safety Pack

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda CX-5. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Mazda over uitstekende prestaties. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting behoren ook schuifdak, 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Extra opties op deze auto zijn: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie