Bouwjaar | 26-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.923 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-652-NX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 15.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.923 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-652-NX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Goede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Melkweg 1 |
Postcode | 1841 JJ |
Plaats | Stompetoren |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5744919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodegoede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 146 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U heeft bij ons keuze uit 200 origineel Nederlandse personen- en/of bedrijfsauto's.
Bovendien beschikken we over een ruime moderne werkplaats met 6 ervaren monteurs.
We hebben 11 gratis leenauto's/bussen zodat we u altijd mobiel houden.
Ook ruilen we uw huidige auto graag in.
Alle auto's zijn direct betrouwbaar leverbaar: De auto is dan ook gepoetst, tenaamgesteld, inruilauto gevrijwaard en heeft de wettelijke garantie. Groot onderhoudspakket met beurt, nieuwe apk en 3 maanden garantie 795,-. BOVAG-garantie 12 maanden v.a. 500,- meerprijs op auto's tot 150.000km en/of 8 jaar oud.
U bent van harte welkom. Voor meer informatie zijn we u graag van dienst 072-5744919.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.