Porsche 993 3.6 Carrera 4 - Low Mileage - VAT -

€ 105.000,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-08-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.194 km
Deuren 2
Kenteken ZD-308-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Porsche 993 3.6 Carrera 4 - Low Mileage - VAT -


€ 105.000,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-08-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.194 km
Deuren 2
Kenteken ZD-308-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cool Classic Club B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energiestraat 3
Postcode 1411 AN
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 2031753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.coolclassicclub.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Coupé

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Emissieklasse: Euro 2

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank

English/German Below.

There will be doubters, haters, liers, non-believers, and there will be me not giving a f*ck. - Hank Moody

De Porsche 993 911. Een Porsche die voor velen erg significant is en dingen afsloot, maar ook nieuwe deuren opende in Stuttgart. Het was de allerlaatste 911 die louter gebruik maakte van lucht om af te koelen. Tevens was het de laatste 911 die Ferdinand Porsche zelf meemaakte. Vier dagen nadat de laatste 993 in Stuttgart werd geboren, blies Ferdinand zijn laatste (luchtgekoelde) adem uit. R.I.P. held!

In vergelijking met zijn voorganger (en nee, dit kwam niet uit het introductie foldertje, dit keer was het echt zo!) was de 993 revolutionair. Haar gehele onderstel was aangescherpt en Porsche introduceerde het VarioRam systeem. Iets met nóg meer lucht op toeren, voor een soepele overgang richting het rode gebied van je toerenteller, die dominant in het midden van het instrumentencluster zit. Überhaupt is Porsche daar verschrikkelijk goed in. De nadruk leggen op de -voor een liefhebber- essentiële dingen. Rijden, ervaring en emotie. En die zitten bij een 993 C4 met handbak helemaal snor, kunnen we je verklappen.

En die van ons? Ja, zoals je hem wilt hebben! Slechts 54,000 kilometer glimlachen uitgedeeld; Haar Polarsilver staat haar bijzonder goed, haar interieur is tadeloos en voor de mensen die twijfelen tussen een 4S en een 4, de onze heeft een Bilstein onderstel. Voordat ze bij ons in het clubhuis kwam slapen is ze volledig nagelopen door Cees Otten te Ankeveen, Porsche specialist. Dus ja, ook aan de rationele kant hebben we gedacht. Scheelt thuis een paar nachtjes bank slapen. Zien we je snel?


--


English.

There will be doubters, haters, liers, non-believers, and there will be me not giving a f*ck. - Hank Moody

The Porsche 993 911. A Porsche that is very significant to many and closed things, but also opened new doors in Stuttgart. It was the very last 911 to use purely air to cool. It was also the last 911 that Ferdinand Porsche himself experienced. Four days after the last 993 was born in Stuttgart, Ferdinand breathed his last (air-cooled) breath. R.I.P. hero!

Compared to its predecessor (and no, this didn't come from the introduction leaflet, this time it really was!), the 993 was revolutionary. Its entire chassis had been sharpened and Porsche introduced the VarioRam system. Something with even more air at revs, for a smooth transition towards the red area of your tachometer, which sits dominantly in the centre of the instrument cluste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Deel deze advertentie