Skoda Citigo 1.0 Greentech Edition Airco, 5 deurs. mooie auto Zuinige auto VW UP VW UP Seat Mii

€ 6.950,-

Bouwjaar 04-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.034 km
Deuren 5
Kenteken 5-ZNH-51 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Citigo 1.0 Greentech Edition Airco, 5 deurs. mooie auto Zuinige auto VW UP VW UP Seat Mii


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.034 km
Deuren 5
Kenteken 5-ZNH-51 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bosch AutoCrew Tielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franciscusweg 24
Postcode 1216 SK
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6232104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tielenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • winterbanden

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Modelcode: NF

Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Bovengenoemde prijs is inclusief een ruime APK (min 6 maanden) anders een nieuwe APK en BOVAG 40 puntencheck, maar exclusief onderhoud/afleverpakket. We kunnen deze auto ook afleveren met onderhoud/ afleverpakket volgens onderhoudsschema van de fabrikant voor €599,- Met onderhoud én extra 6 maanden garantie kost dit €899,- en met onderhoud én 12 maanden garantie voor €999,- De auto zo meenemen zonder afleverbeurt kan ook, u betaald dan alleen de bovengenoemde prijs. Wij zijn open van Maandag t/m vrijdag voor verkoop van 09.30 tot 17.00 uur. Zaterdag van 11.00 tot 14.00 uur. Graag even bellen voor u komt, misschien is de auto inmiddels verkocht, dan komt u niet voor niets. Bel rechtstreeks met verkoop op 06-13348850 of 035-6232104 kies 2 voor verkoop. Inruil is mogelijk! App uw foto's van de in te ruilen auto naar het mobiele nummer, duidelijk met de opties van uw auto, de eventuele gebreken en kilometerstand, dan kan ik pas een inruilwaarde bepalen. Staat onze auto nog online, dan is deze ook nog beschikbaar.

= Bedrijfsinformatie =

Bovengenoemde prijs is inclusief een nieuwe APK maar exclusief onderhoud/ afleverpakket. We kunnen deze auto ook afleveren met onderhoud/ afleverpakket/ garantiepakket volgens onderhoudsschema van de fabrikant en 12 maanden BOVAG garantie. De extra kosten rijklaar maken zijn dan zoals hierboven gemeld. De auto meenemen zonder afleverbeurt kan ook, u betaald dan alleen de bovengenoemde prijs.

Wij zijn open van Maandag t/m vrijdag voor verkoop van 09.30 tot 17.00 uur. Zaterdag van 10.30 tot 14.00 uur. Graag even bellen voor u komt, misschien is de auto inmiddels verkocht, dan komt u niet voor niets. 035-6232104 kies 2 voor verkoop.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie