Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DAS Import |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rechte Tocht 4 |
Postcode | 1507 BZ |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 0883777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dasimport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De op deze pagina getoonde auto staat niet bij ons te koop. Das Import bemiddelt bij de aankoop en verzorgt daarnaast de invoer en registratie. U dient rekening te houden met onderstaande overeenkomsten en betaalstromen.
Aankoop auto in Duitsland
Vanwege zaken als garantie, juridische positie en lagere BTW kunt u doorgaans het beste zelf de auto in Duitsland aanschaffen. Wanneer u gebruikt maakt van onze dienst 'transport en aankoopafwikkeling' zullen wij dit aankoopproces volledig begeleiden en voor u faciliteren. U zult uiteindelijk rechtstreeks een overeenkomst aangaan met de Duitse dealer voor de aanschaf van de auto. De betaling van de auto doet u tevens rechtstreeks aan de Duitse dealer.
Auto import service + rest-BPM
Voor onze dienstverlening en de rest-BPM komen wij een vaste totaalprijs met u overeen waarvoor wij de afgesproken dienstverlening verrichten en de te importeren auto op Nederlands kenteken leveren. Alle afspraken leggen wij over en weer vast in een overeenkomst van opdracht. Hierdoor weet u vooraf exact waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. Eventuele risico's op naheffingen liggen volledig bij ons.
N.B. we zijn hierbij uitgegaan van de CO2-uitstoot zoals vermeld in de advertentie en een geschatte nieuwprijs, fouten (bijv. in de advertentie) kunnen invloed hebben op dit bedrag of op andere wijze van belang zijn. Vraag ons altijd om een extra controle voordat u een auto aanschaft.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.