Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus parkeer automaat

€ 19.950,-

Bouwjaar 01-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.417 km
Deuren 5
Kenteken X-435-LN Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.797 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus parkeer automaat


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.417 km
Deuren 5
Kenteken X-435-LN Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.797 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Loosdrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuw Loosdrechtsedijk 167
Postcode 1231 KS
Plaats Loosdrecht
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53266098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageloosdrecht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nw in verkoop Toyota c-hr parkeerautomaat-navi-trekhaak

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus parkeer automaat


- Kenteken: X-435-LN
- Merk: Toyota
- Model: C-HR
- Tellerstand: 91417 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Motorinhoud: 1797 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Metaalkleur parelmoer
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie


Alle technologie in de Toyota C-HR is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2018 heeft 91417 kilometer op de teller staan. Rijden met deze Toyota C-HR is energiezuinig, want de hybride motor combineert brandstof met elektriciteit. Minder vaak langs de pomp, dus dat scheelt! Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Koude handen? Da?s voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, donker g

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie