Volkswagen Golf 2.0 TDI Aut/Navi/ACC

€ 24.950,-

Bouwjaar 03-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.145 km
Deuren 5
Kenteken P-461-ZH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI Aut/Navi/ACC


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.145 km
Deuren 5
Kenteken P-461-ZH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Excellence Cars Aalsmeer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres F.A. Wentstraat 1
Postcode 1431 KZ
Plaats Aalsmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14496204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 223 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Tja, wat kunnen we zeggen? Dit is een echte Duitse auto, in alle opzichten. Niet rijden, maar fahren. Kunnen ze wel hoor, bij onze oosterburen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Beide verwarmbare voorstoelen hebben een geavanceerde massagefunctie, zodat u ook na een lange rit soepel uitstapt. Net als uw bijrijder. Ontspannen rijden in een optimale zithouding: daarvoor zorgen de comfortstoelen. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, trailer assistent, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.

Ontdek de digitale mobiliteitswereld, met zijn dashboard dat alle noodzakelijke informatie projecteert om uw reis comfortabel en veilig te maken. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Natuurlijk behoren achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en parkeersensoren achter ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Bij concentratieverlies en toenemende vermoeidheid van de bestuurder, geeft de auto een sterk signaal om u weer bij de les te h

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie