vorige 1 van 3.827 volgende

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Business Edition Connected R AUTOMAAT

€ 13.950,-

Bouwjaar 18-02-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.379 km
Deuren 5
Kenteken JL-921-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Business Edition Connected R AUTOMAAT


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-02-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.379 km
Deuren 5
Kenteken JL-921-L Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Marco Schuyt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Mossel 4
Postcode 1723 HZ
Plaats Noord-Scharwoude
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)226 - 453558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marcoschuyt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - jan 2016
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf Variant. Dankzij de R-Line styling heeft deze Volkswagen Golf Variant de stijl en sportiviteit van een luxe coupé. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Dat is duidelijk te zien aan deze Golf Variant, waarvan de onderhoudshistorie bekend is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: de verwarmbare voorstoelen zijn bovendien voorzien van massagefunctie. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, multifunctioneel lederen stuur, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie