Alfa Romeo Giulia 1300 Super - 2000 Engine - Rally Prepared -

€ 24.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-1975
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.754 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Alfa Romeo Giulia 1300 Super - 2000 Engine - Rally Prepared -


€ 24.500,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-1975
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.754 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cool Classic Club B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energiestraat 3
Postcode 1411 AN
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 2031753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.coolclassicclub.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank

English/German Below.

- Eleganza in movimento -

In de jaren dat Lancia, Fiat en Alfa Romeo elkaar nog de tent uitvochten, was Alfa Romeo de kartrekker op het gebied van kleine sportieve auto's. De lichtvoetigheid van de Alfa Romeo Giulia komt het best tot haar recht wanneer je de 'truttenschudder' snel door krappe bochten stuurt. Het nadeel was dat -niet al te lange- bestuurders werden gedwongen tot een wat vreemde, wijdbeense zithouding. De pedalen hingen iets te ver weg in de beenruimte en het originele stuur had de afmetingen van een scheepsrad. Vroeger kregen de Italianen dit nog verkocht onder de noemer 'karakter'. Gelukkig is dit, nu bijna 50 jaar later, allemaal aangepakt en 'afgemaakt' door een échte Alfist. Geen auto voor de purist, maar een échte rijdersauto om je jonge jaren nóg beter te kunnen herleven!

De Alfa Giulia werd van origine dus geboren om de 'sportieve' vaders van het gezin te verleiden. Iedere keer als het brulpijpje de kans krijgt wat na te verbranden, voel je je borsthaar groeien! Dit kon volgens de vorige eigenaar nóg beter en is ze voorzien van een ernstig potent 2000 blok. Eindresultaat? Ongeveer 150 Italiaanse ras-paarden, die al duidelijk voorzien zijn van de nodige espresso's. Hij zal wel een flinke bos haar hebben onderhand..

Deze Giulia is dus omgebouwd naar een volledige rally spec. Wij zullen met je mee-knikken als ze mee wilt komen met kijken. Beloofd. Zien we je snel?

--


English.

- Eleganza in movimento -

In the years when Lancia, Fiat and Alfa Romeo were still fighting each other's battles, Alfa Romeo was the pioneer of small sporty cars. The nimbleness of the Alfa Romeo Giulia is at its best when you quickly steer the 'trutted shaker' through tight corners. The downside was that -not too tall- drivers were forced into a somewhat strange, wide-legged seating position. The pedals hung a little too far away in the legroom and the original steering wheel was the size of a ship's wheel. The Italians used to get this sold under the heading of 'character'. Thankfully, almost 50 years later, this has all been addressed and 'finished off' by a true Alfist. Not a car for the purist, but a real driver's car to relive your young years even better!

So the Alfa Giulia was originally born to seduce the 'sporty' fathers of the family. Every time the howler gets a chance to burn some

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?

Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?

Autotest | Alfa Romeo Giulia Laatste kans of laten staan?

De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.

Plus

  • goede prestaties
  • authentiek mechanisch gevoel
  • uitstekend weggedrag

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde uitrusting
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.

Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.

Deel deze advertentie