Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo Quadrifoglio Verde Rijklaarprijs
€ 6.600,-
Bouwjaar | 31-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.299 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-LFN-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.299 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-LFN-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Tesselaar B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 136 |
Postcode | 1723 NG |
Plaats | Noord-Scharwoude |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 312137 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tesselaarbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2010 - jan 2014
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Ter inruil verkregen > Goed onderhouden Alfa Romeo Mito QV! Origineel NL geleverde versie
met Climate Control & Cruise Control! Tevens optionele 18" Design Wielen.
Rijklaarprijs! Incl. Afleverservice & 3 Maanden Tesselaar Garantie!
= Bedrijfsinformatie =
Onze occasions zijn alle dagen van de week vrij te bezichtigen. Onze in- en verkoopadviseur is aanwezig op maandag, dinsdag en donderdag t/m zaterdag.
Wij berekenen geen afleveringskosten. Bekijk al onze occasions op onze website.
Of kijk wat onze klanten over ons zeggen op facebook https://nl-nl.facebook.com/tesselaarbv
Disclaimer: Aan evt. fouten in teksten en/of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.