Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Super 'Pack Veloce' Q4
€ 37.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.861 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.861 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sam van Dalen Automobielen |
Contactpersoon | Sam van Dalen |
Adres | De Veken 200C |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 741741 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.samvandalen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Prachtige Alfa Romeo Stelvio uit 2018 met het mooie 'Pack Veloce'. Grigio metallico met zwart lederen sportstoelen, volledig elektrisch verstelbaar en verwarmbaar. Ook is ze voorzien van het brede 8,8 inch navigatie scherm met achteruit rij camera. Daarnaast beschikt ze ook over het instelbare veersysteem, keyless entry, privacy glass vanaf de B-stijl en afneembare trekhaak. Een super mooie en verzorgde auto afkomstig van de eerste en enige eigenaar. Volledig dealer onderhouden en historie aanwezig. Een plaatje! Dit betreft een BTW auto, de btw is voor de zakelijke rijder nog verrekenbaar.
Kijk voor meer dan 25 foto's in hoge resolutie op https://www.samvandalen.com/italiaanse-auto/alfa-stelvio-2-0-awd-pack-veloce-q4
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor alle details en voor foto's in hoge resolutie op www.samvandalen.com. Sam van Dalen - Italië in de polder >>> 0226-741741 >>> Openingstijden: Maandag t/m zaterdag van 09:00u tot 17:00u.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.