Audi A1 Sportback 1.4 TFSI CoD Sport S-Line 150 PK

€ 18.950,- incl. BTW

Bouwjaar 10-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 91.376 km
Deuren 5
Kenteken N-509-KS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Audi A1 Sportback 1.4 TFSI CoD Sport S-Line 150 PK


€ 18.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 91.376 km
Deuren 5
Kenteken N-509-KS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AMCARS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 17
Postcode 1422 DW
Plaats Uithoorn
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25349744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.amcarservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Zeer net en goed onderhouden Audi A1 S-line met 150 PK.
Een uniek uitvoering waar je weinig van ziet. Auto is volledig dealeronderhouden en beschikt over 4 nieuwebanden.
De remschijven en blokken voor en achter zijn onlangs vervangen en de auto heeft ook een onderhoudsbeurt gekregen.
Kortom een super onderhouden auto waar je voorlopig geen kosten aan hebt.
Tevens zit bij de auto nog vier extra originele Audi 18 inch velgen met winterbanden.
Auto rijdt en schakelt super.
APK tot november 2025.

= Bedrijfsinformatie =

Financiering mogelijk!!!

Onze occasions worden geleverd inclusief:

o Tenaamstelling
o Minimaal 10 liter brandstof
o Volledige poetsbeurt
o Vloeistoffencheck en technische check
o APK

Bij AMCARS begrijpen we als geen ander dat de aanschaf van een gebruikte auto voor de meeste mensen een moeilijke beslissing kan zijn.
U wilt graag een goed onderhouden occasion aanschaffen waarmee u veilig de weg op kan en als het even kan tegen een scherpe prijs.
Om onze klanten van een goede occasion te kunnen voorzien selecteren wij enkel voertuigen die goed onderhouden zijn en in goede staat verkeren.
Elk voertuig dat binnenkomt bij AMCARS wordt gecontroleerd op de cruciale slijtageonderdelen.

Dit doen wij door een proefrit te maken met de auto en het uitvoeren van een technische inspectie van de belangrijkste onderdelen.
Vervolgens wordt de computer van de auto uitgelezen waarna de auto nog een laatste technische inspectie krijgt terwijl deze op de brug staat.
Na deze inspectie wordt de auto volledig gepoetst en wordt deze geadverteerd op internet.
Op deze manier kunnen wij u een scherpe prijs aanbieden en toch aan de eisen van een veilig en goed onderhouden occasion voldoen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie