Bouwjaar | 06-08-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.012 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-915-HF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
€ 18.949,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.012 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-915-HF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Navap vof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zocherstraat 4- 6 |
Postcode | 2021 DJ |
Plaats | Haarlem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5273424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonavap.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - 2024
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.630 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3 maanden Huis-garantie.
Je merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Audi A1 Sportback is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. Dit dealeronderhouden exemplaar is van het bouwjaar 2020 en heeft slechts 48.012 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een zuinige driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: Apple Carplay, Android Auto, autotelefoon met bluetooth, 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in hoogte verstelbare voorstoelen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem via Apple Carplay / Android Auto wijst de juiste weg! Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Altijd twee handen aan het stuur, wel zo veilig en gemakkelijk. Ook daaraan is gedacht, met de audiobediening op het stuur. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. De uitrusting van deze Audi is met regensensor, cruise control, lederen stuur en boordcomputer behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi A1 Sportback samen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Verder is deze auto uitgerust met brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Als u belangstelling heeft voor een van onze auto's dan maak ik graag een afspraak met u!
Betreft een origineel in Nederland geleverde auto, dus de volledig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!