Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+

€ 31.950,-

Bouwjaar 06-10-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.893 km
Deuren 4
Kenteken ZG-239-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 06-10-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.893 km
Deuren 4
Kenteken ZG-239-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Driel Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacubus Spijkerdreef 10
Postcode 2132 PZ
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 7370115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandrielautomotive.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Modelcode: D4

Technische informatie
Koppel: 580 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.570 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- BOVAG 12 maanden Premium Pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 12 maanden BOVAG garantie, Airco Service, Bijwerken van kleine lakschades (steenslag/kleine krassen), Brandstoftank voor de helft gevuld, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave indien nodig binnen 10.000km en/of 6 maanden, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Remvloeistof Service, Vervangen distributieriem indien nodig binnen 10.000km en/of 12 maanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Nick Jorritsma

Bij het ontwerpen van de Audi A8 stonden jouw comfort en jouw veiligheid centraal. Deze A8 is van het bouwjaar 2015, hij heeft 122893 kilometer gelopen. In deze auto vind je een dieselmotor en een automatische transmissie. De klasse komt van het lederen interieur en het slimme gemak van de elektrisch bedienbare achterklep. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Elke rit de perfecte zit met de heerlijke comfortstoelen. Niet alleen jij, maar ook je passagiers zitten goed, dankzij de verwarmde achterbank. De matrix LED-verlichting in de koplampen bestaat uit een raster van lichtpunten met maximale opbrengst. Bij tegenliggers past het systeem precies die punten aan die hinderlijk kunnen zijn. Je behoudt maximaal zicht! Bij de rijke uitrusting horen ook elektrische zonnerollo voor de achterruit, warmtewerend glas, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Als je de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor je. Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem met harde schijf aan boord wijst de juiste weg! Jij verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie