Bouwjaar | 01-04-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.208 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-ZTZ-84 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
€ 40.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.208 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-ZTZ-84 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOMARKT BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinstraat 5a |
Postcode | 1704 RT |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5348180 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automarktbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R18
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 527 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 312 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.950 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.625 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 216 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Bij het ontwerpen van een sportwagen als deze worden geen compromissen gesloten. Vormgeving en techniek zijn perfect met elkaar in balans. De aandrijving wordt verzorgd door een achtcilinder motor en een automatische transmissie. En wat heeft deze auto nog meer in petto? Om te beginnen zien we het lederen interieur, dat een sfeer van luxe meebrengt. Maar als u gaat voor gemak, wordt u ook niet teleurgesteld. Kijk eens naar die elektrisch bedienbare achterklep! Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Wat betreft gelijkmatigheid levert deze auto een topervaring. De luchtvering is echt een plus in comfort en veiligheid. En de comfortstoelen maken het helemaal af! Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. De verwarmde achterbank is een luxe extra, speciaal voor de passagiers. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrische zonnerollo voor de achterruit, sportonderstel, warmtewerend glas, metallic lak, elektrisch inklapbare buitenspiegels en elektrisch verstelbare achterbank.
De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Bij de zeer complete uitrusting van dit audiosysteem horen ook: navigatiesysteem en multifunctioneel lederen stuur. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Audi A8 voorzien van parkeersensoren! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij de veiligheidssystemen van deze Audi hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. In het donker ziet de nachtzichtassistent wat u zelf niet ziet. Zo zit u 's nachts ontspannen en veilig achter het stuur. Een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.