Audi A8 4.2 quattro Pro Line Zeer nette YOUNGTIMER

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.702 km
Deuren 4
Kenteken 08-NP-VD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 245 kW (334 pk)

Audi A8 4.2 quattro Pro Line Zeer nette YOUNGTIMER


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.702 km
Deuren 4
Kenteken 08-NP-VD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 245 kW (334 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Marco Schuyt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Mossel 4
Postcode 1723 HZ
Plaats Noord-Scharwoude
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)226 - 453558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marcoschuyt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2003 - aug 2006
Modelcode: D3

Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 515 x 189 x 144 cm
Wielbasis: 294 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.755 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.380 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 288 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,6 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

In Duitsland is auto?s maken een ernstige serieuze zaak. Dat blijkt al jaren door de onderscheidende rijkwaliteiten, oerdegelijke uitvoering en technische innovatie van Duitse merken. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een achtcilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Ook verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Kortom: tijd voor een proefrit! Neem contact op voor een afspraak en kom de klasse van deze sportwagen ervaren.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's staan geadverteerd voor meeneemprijzen, en worden afgeleverd met APK.

Inruil auto, boot, motor, brommer enz... mogelijk

Altijd 50 occasions op voorraad!

Wij zijn inmiddels al meer dan 20 jaar een begrip in tweedehands en nieuwe auto's!

Tevens doen wij onderhoud en repa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie