Audi Q7 3.0 TDI quattro 7-personen

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 317.557 km
Deuren 5
Kenteken 04-SZ-VS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 171 kW (233 pk)

Audi Q7 3.0 TDI quattro 7-personen


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 317.557 km
Deuren 5
Kenteken 04-SZ-VS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 171 kW (233 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occasions Wormerveer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres INZET 120
Postcode 1521 NK
Plaats Wormerveer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 81323303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasionswormerveer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R20
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.300 kg
Laadvermogen: 820 kg
GVW: 3.120 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 738 - € 792 per kwartaal

ADRES: Inzet 120.
1521 NK Wormerveer.

Wilt u bij ons langs komen, vragen wij u even van te voren te bellen zodat u niet voor een gesloten deur staat. Wij zijn namelijk regelmatig voor u opzoek naar nieuwe occasions. U kunt gerust contact opnemen voor meer informatie op . 0681323303.

Inruil, inkoop, financiering en verzekering is bij ons mogelijk. Let op, onze verkoopprijs betreft de handelsprijs, ,. . Inruil is altijd mogelijk tegen handelsprijs. Wilt u inruilen? Dan verzoeken wij u om met de betreffende inruilauto langs te komen. Eventuele typefouten en/of (prijs-)afwijkingen zijn voorbehouden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Overschrijving is bij ons ook op zondag mogelijk. Graag in dat geval eerst telefonisch contact opnemen zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

---------------------------Zolang de auto op internet staat is deze nog te koop.---------------------
----------------------------Wij reserveren geen auto's tenzij wij u dat bevestigen---------------------

Openingstijden. maandag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 18.30 uur en zondag van 10.00 tot 17.30 uur. Ook buiten kantooruren bereikbaar.

Voor meer informatie: 06-81323303.

Graag tot ziens bij Occasions Wormerveer!
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

= Bedrijfsinformatie =

ADRS: INZET 120.
1521 NK WORMERVEER.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie