Bouwjaar | 22-10-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-KZT-80 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 21.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-KZT-80 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Point |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 1337 |
Postcode | 1066 CM |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43559762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.340 kg
Laadvermogen: 735 kg
GVW: 3.075 kg
Max. trekgewicht: 3.075 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: EXCLUSIVE BEIGE INTERIEUR
Milieu
CO2-uitstoot: 277 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal
zeer compleet: panoramadak, elektrische voorstoelen, luxe lederen bekleding, trekhaak, navigatie, camera, sfeerverlichting,4x4 aandrijving, elektrische kofferklep, klasse 3 alarm,led lights, 7persoons etc etc
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Niks mis met gewone stalen vering natuurlijk, maar de luchtvering in deze auto geeft toch wel een paar onderscheidende extra's als het gaat om veiligheid, gemak en wegligging. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. De elektrische comfort voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Natuurlijk behoren 20 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto. Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem met harde schijf kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Via de usb-aansluiting speelt u uw favoriete muziek rechtstreeks van een usb-stick af via de autoradio. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De parkeerhulp met achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten.. Extra opties op deze auto zijn: lederen versnellingspook, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluitin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.