Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S | Cognac Leer | Sportstoelen |

€ 37.900,-

Bouwjaar 27-11-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.867 km
Deuren 5
Kenteken Z-993-GJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S | Cognac Leer | Sportstoelen |


€ 37.900,-

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.867 km
Deuren 5
Kenteken Z-993-GJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Gooische Wielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energiestraat 26-B
Postcode 1411 AT
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 2400420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gooischewielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 250 km/u

Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
GVW: 1.945 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal

Zeer mooie en perfect onderhouden Audi Q7 3.0 TFSi quattro Automaat

Mooie combinatie;

Zwart Metallic
Luxe Cognac Valcona Leder

- Elektrisch verstelbare Sportstoelen
- Stoelverwarming
- Zwarte Hemelbekleding
- Lane Assist
- Pre Sense City
- Audi Drive Select
- Elektrische Achterklep
- Keyless Entry
- Keyless Go
- Comfort Climatronic
- Interieur voorverwarming / Standkachel
- Black Pack
- Privacy Glass
- BOSE Sound Systeem
- Pianolak Interieur delen

o Dealer Onderhouden
o Nationale Auto Pas
o Serviceboekjes aanwezig
o Historie Compleet
o Audi komt uit Zwitserland

- Inruil mogelijk
- Private Lease Mogelijkheden
- Financieringsaanbiedingen
- Diverse Garantiemogelijkheden

Whats-App: 0650580758
www.gooischewielen.nl
Zakelijk: 035-2400420

Gooische Wielen
Energiestraat 26b
1411 AT Naarden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie