Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S/PANO/MATRIX/LUCHTVERING/21/KEYLESS/BOSE/MEMORY

€ 39.950,-

Bouwjaar 08-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.876 km
Deuren 5
Kenteken K-470-BJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S/PANO/MATRIX/LUCHTVERING/21/KEYLESS/BOSE/MEMORY


€ 39.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.876 km
Deuren 5
Kenteken K-470-BJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nerex Motors B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuw Zeelandweg 7
Postcode 1045 AL
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 2194638 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 25022773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nerexmotors.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/40 R21
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.740 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (3 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal

Je merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Audi Q7 is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. De S-Line styling accentueert het sportieve karakter van deze Audi. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. De luchtvering zorgt voor beter contact met de weg en een uiterst soepele rijervaring. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. De koplampen zijn voorzien van de allernieuwste lichttechnologie: matrix LED-verlichting. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 21 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Met uw smartphone maakt u overal contact met de auto. Remote services geven direct inzicht in uiteenlopende functies en zijn op afstand te activeren. Het complete geluidsspectrum van de hi-fi krijgt een extra boost door het high performance audiosysteem. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Het luxeniveau in deze Audi is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De uitrusting van deze auto is met dashboard

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie