Audi Q7 4.0 TDI SQ7 quattro Competition / Surround Camera / Head Up / Alcantara /

€ 89.950,-

Bouwjaar 27-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.956 cc
Vermogen 320 kW (436 pk)

Audi Q7 4.0 TDI SQ7 quattro Competition / Surround Camera / Head Up / Alcantara /


€ 89.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.956 cc
Vermogen 320 kW (436 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GTO Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Riddererf 14
Postcode 3861 PT
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52666254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gtocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2019 - apr 2020
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 900 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 197 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Laadvermogen: 755 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 252 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal

Audi SQ7 voorzien van onder andere:

PCM : Assistentiepakket 'City' (audi side assist inclusief audi pre sense rear)
PCC : Assistentiepakket 'Tour' (audi active lane assist incl file assistent)
YVP : Designpakket zwart-karmesinrood Audi exclusive (bekleding leder "valcona" met geruit patroon)
5KA : Achterbank plus
KA2 : Achteruitrijcamera
9AE : Airconditioning, volautomatisch comfort met vier zones
6I6 : Audi active lane assist incl file assistent
9ZE : Audi Phone Box
IU1 : Audi smartphone interface
N0Q : Bekleding leder "Valcona" met geruit patroon
4ZB : Blanke raamlijsten
9VS : Bose Sound system met 3D sound
6XK : Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar en automatisch dimmend
3S1 : Dakreling aluminium
7TF : Decorinleg, aluminium spectrum
7TS : Decorinleg, Carbon Vector
PXC : HD Matrix LED-koplampen
PXB : HD Matrix LED-koplampen met Audi laserlicht
KS1 : Head-up display
PK6 : Interieurvoorverwarming/ -ventilatie
7HJ : Lederpakket onder
6E6 : Middenarmsteun vóór, comfort
9R1 : Nachtzichtassistent met voetgangermarkering
3FU : Panoramadak
7X2 : Parkeerhulp vóór en achter
3CX : Scheidingsnet
GZ2 : Servosluiting voor de portieren
PV6 : Stoelen vóór, elektrisch verstelbaar met geheugen voor bestuurder- en bijrijdersstoel
4A4 : Stoelen, vóór en achter verwarmbaar
2C7 : Stuurwiel, elektrisch in hoogte- en lengte verstelbaar
PCD : Top View 360° camera's incl. parkeerhulp vóór en achter
0N5 : Vierwielbesturing

GTO Cars rekent EUR 599,- Rijklaar maak kosten
Onze vraagprijzen zijn meeneemprijzen
Wanneer u uw auto wilt inruilen ontvangen wij graag de informatie van uw huidige auto om zo indicatief een voorstel te kunnen maken.
Ook heeft GTO Cars verschillende financiering mogelijkheden en we doen u graag een voorstel.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie