Bouwjaar | 07-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.710 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-72-58 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.710 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-72-58 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C Gallery Exclusive |
Contactpersoon | Cris de la Torre Diaz |
Adres | George Marshallweg 7 |
Postcode | 1689 ZS |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgalleryautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 83 kW (113 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
MC:7258
Duitse auto?s staan bekend om hun kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Tientallen jaren Deutsche gründlichkeit staan garant voor uitstekende rijprestaties. Deze Audi Q7 heeft een hybride motor, dus een combi van brandstof en elektrisch. Een slim en milieuvriendelijk systeem dat ook nog eens lekker kostenbesparend is. Luchtvering zorgt voor een onovertroffen comfort tijdens het rijden. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Uw favoriete muziek klinkt beter dan ooit met het ingebouwde high performance audiosysteem. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Voor de audiobediening hoeft u uw ogen geen seconde van de weg te houden. Alle functies bevinden zich op het stuur, onder uw vingertoppen. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Met smartphone connectiviteit kunt u muziek draadloos afspelen. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten en de adaptive cruise control zorgt automatisch voor de juiste afstand tot uw voorligger. Deze auto is eenkennig en start alleen voor z?n baas dankzij de keyless start. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende buitenspiegels, centrale deurvergrendeling me
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.