Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.770 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-07-74 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
€ 69.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.770 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-07-74 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C Gallery Exclusive |
Contactpersoon | Cris de la Torre Diaz |
Adres | George Marshallweg 7 |
Postcode | 1689 ZS |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgalleryautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - dec 2023
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Energielabel: D
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
MC: 0774
Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Audi Q7. Zuiniger, schoner en stiller: dat zijn de voordelen van de hybride motor in deze Audi Q7. De slimme combi van brandstof- en elektromotor is goed voor het milieu én de portemonnee! Het lederen interieur geeft een puur luxegevoel. En ook aan optimaal gemak is gedacht: een elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. Is dat niet compleet? Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Het uiterst stabiele rijgedrag is te danken aan de aanwezige luchtvering. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. De achteruitrijcamera vergemakkelijkt achteruit inparkeren. U ziet duidelijk wat er achter de auto gebeurt. Als u 'm vraagt 'hoe gaat het?' geeft deze auto zelf het antwoord. Via de app op uw smartphone. U checkt de meters waar u maar wilt, of activeert diverse functies alvast. U bedient het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. U bent in deze Audi ook voorzien van sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Audi in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Audi bovendien hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.