Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus Pano Trekh LV Audi Plus garantie

€ 65.900,- incl. BTW

Bouwjaar 05-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.900 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus Pano Trekh LV Audi Plus garantie


€ 65.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.900 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hot Hatch Automobiles B.V.
Contactpersoon Verkoop
Adres De Lange Ring 21
Postcode 1761 AS
Plaats Anna Paulowna
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14750927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hothatch.eu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - jun 2021

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
CO2-uitstoot: 72 g/km
Energielabel: D

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

I.v.m. met lange levertijden op nieuwe auto's gaan deze populaire auto's op dit moment zeer snel van de hand. Laat ons weten of u interesse heeft en wij kunnen de auto vrijblijvend tijdelijk voor u reserveren.
Online bestellen en voor de deur geleverd met 14 dagen omruil garantie.
Wij importeren deze Audi graag voor u. De auto is of bereden door een fabrieks medewerker van Audi A.G. of bij een fabrieks vestiging ingeruild. Auto's hebben dus een volledige Audi-onderhoud Historie en hebben een door Audi gegarandeerde kilometerstand. De vermelde prijzen zijn de echte rij klaar prijzen in Nederland incl. de bekende Audi-garantie. Wij ruilen uw huidige auto evt. WEL in. De auto staat op u te wachten in een aflever centrum van Audi zelf in Duitsland. Voor meer info belt u met 085-1301733

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn DE merk onafhankelijke auto importeur van Nederland. Voor alle auto's op onze site kunnen wij u ook een passend lease of financiering voorstel doen.
Levertijden zijn snel en in overleg. Onze voorraad aangeduid met "Europe Select" zijn onderweg of staan op voorraad bij onze partners in Europa. Voor deze auto's geld dat deze doorgaans met 14 dagen rijden na getekende koop/lease contract. Indien de auto niet helemaal de gewenste uitvoering is, plaats een zoekopdracht middels de link "zoek een auto op maat" op onze website. We hebben keuze uit meer dan 40.000 auto's bij onze partners in Europa. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie