Bouwjaar | 01-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
€ 81.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Daanauto_nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijnbaan 21 |
Postcode | 1969 NB |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23506451 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.daanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 85 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm
Accu
Accu: 14 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 58 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Daanauto Pakket (standaard): Geldige APK, RDW-leges, technische controle, rijklaar, gepoetst.
Beste geïnteresseerde,
Hierbij bieden wij u deze Audi Q7 aan.
? Ontdek Luxe en Prestatie: Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition
? Geavanceerde Hybride Kracht: Emissievrij Rijden
Stap in de toekomst van mobiliteit met de Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition 2020. Met zijn geavanceerde hybride aandrijving biedt deze krachtpatser niet alleen verbluffende prestaties, maar ook de mogelijkheid om emissievrij te rijden wanneer je dat wenst. Het is de perfecte combinatie van kracht en verantwoordelijkheid.
? Dynamische Prestaties: Audi's Quattro Power
Laat je verrassen door de dynamische prestaties van de Audi Q7, ondersteund door het legendarische quattro vierwielaandrijfsysteem. Of je nu over gladde snelwegen glijdt of ruige terreinen bedwingt, deze SUV biedt altijd een meeslepende rijervaring die je niet snel zult vergeten.
? Veelzijdige Luxe: Ruimte en Comfort
Geniet van ultiem comfort en ruimte in het prachtig vormgegeven interieur van de Audi Q7. Of je nu lange afstanden aflegt of gewoon de dagelijkse ritjes maakt, deze SUV biedt een oase van luxe waarin jij en je passagiers zich thuis zullen voelen, zelfs tijdens de langste reizen.
? Stijlvolle Schoonheid: Audi's Iconisch Design
Met zijn gedurfde lijnen, krachtige contouren en verfijnde details straalt de Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition 2020 tijdloze elegantie uit. Het is niet alleen een auto; het is een statement van stijl, prestige en innovatie die overal waar je gaat bewondering zal oogsten.
Ontdek de perfecte combinatie van luxe en prestatie met de Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition.
Opties
Zie hier alle relevante opties:
- 3x S-Line
- Luchtvering
- 21" lichtmetalen velgen
- Elektrisch glazen panoramadak
- Adaptief instelbaar onderstel
- Apple CarPlay
- Virtual cockpit
- Matrix LED koplampen
- Leder/alcantara bekleding
- Elektrisch verstelbare stoelen
- Keyless entry
- Adaptieve cruise control met Stop&Go
- Interieur voorverwarmingsinstallatie (standkachel)
- Head-up display
- Bose surround sound
- Surround view camera
- Achteruitrijcamera
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Stoelverwarming
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.