Bouwjaar | 21-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.488 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-688-FZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.488 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-688-FZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | The Automotive Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 1 |
Postcode | 1785 AA |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53662023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.theautomotivecompany.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - mrt 2022
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 511 x 200 x 175 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 227 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
De Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S is een luxe SUV die stijl, comfort en prestaties combineert in een indrukwekkend pakket. Als een topmodel in het SUV-assortiment van Audi belichaamt de Q8 de hoogste normen van vakmanschap, technologie en rijplezier. Hier zijn enkele kenmerken die de Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S definiëren:
Krachtige Prestaties:
Onder de motorkap van de Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S ligt een krachtige 3,0-liter V6 TDI-dieselmotor. Met een vermogen van 286 pk en een koppel van 600 Nm levert deze motor indrukwekkende prestaties en soepele acceleratie. Dankzij het quattro vierwielaandrijvingssysteem van Audi kan de Q8 zich moeiteloos aanpassen aan verschillende weg- en weersomstandigheden, terwijl de 8-traps automatische transmissie zorgt voor een vloeiende en responsieve rijervaring.
Luxe Interieur:
Het interieur van de Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S straalt elegantie en comfort uit. Met hoogwaardige materialen, zoals lederen bekleding, houtinleg en aluminium accenten, biedt de Q8 een verfijnde en luxueuze ambiance. De comfortabele en ruime stoelen bieden uitstekende ondersteuning, terwijl geavanceerde technologieën zoals het Audi Virtual Cockpit-display en het MMI-infotainmentsysteem een naadloze en verbonden rijervaring bieden.
Geavanceerde Technologieën:
De Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S is uitgerust met een scala aan geavanceerde technologische functies die het rijden gemakkelijker en plezieriger maken. Het MMI-infotainmentsysteem omvat een groot touchscreen-display, navigatie, smartphone-integratie en spraakbesturing. Daarnaast omvat het pakket geavanceerde rijhulpsystemen zoals adaptieve cruise control, rijstrookassistentie, parkeerhulp en een 360-graden camerasysteem voor extra gemak en veiligheid.
Sportief Design:
Het exterieurdesign van de Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S straalt kracht en dynamiek uit. Met zijn brede en gespierde uitstraling, kenmerkende singleframe-grille en slanke LED-koplampen presenteert de Q8 zich als een indrukwekkende verschijning op de weg. Optionele sportieve details, zoals S line exterieuraccenten en 22-inch lichtmetalen velgen, vers
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.