Bouwjaar | 25-02-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.592 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 4-TVZ-42 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
€ 79.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.592 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 4-TVZ-42 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mortier Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hazenkoog 8a |
Postcode | 1822 BS |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21166653 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2010-02-25
Referentienummer: 466049
Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
As 1: Meesturend
Maten
Wielbasis: 16 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 225 kg
GVW: 1.925 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Algemene staat: zeer goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Deze Audi R8 is klaar voor de weg!
Nieuwe APK geldig tot 02.11.2024 gedaan bij Audi Alkmaar
Nieuwe voorbanden Pirelli P-Zero, achterbanden zijn van 2021 en in perfecte staat.
In een prachtig wit met koolstofvezel pakketaccent. Deze auto heeft slechts 2 eigenaren gehad en de laatste heeft de afgelopen 9 jaar de auto verzorgd. Nu volledig gecontroleerd en gedetailleerd, is de V10 klaar om weer te schreeuwen.
Perfecte winterauto die bij de sneeuw past :)
De Audi R8 is alleen te koop met de V10, dat is de motor die logisch is voor deze auto. De V8 is voor de RS6, snel op de snelweg zonder drama.
De R8 heeft die V10 achterop, 2 cilinders meer en 2 turbo's minder dan de RS6, de vermogensopbouw is anders, het houdt nooit op, de toerentallijn is 8500 tpm+, het laat de motor gillen als een formule 1. Laag bij de grond en echt stijf geeft je de beste rijervaring.
De versnellingsbak werkt perfect en geeft een perfecte kickdown om te genieten van het maximale vermogen uit de V10, de sportmodus versterkt het toch al echt sportieve rijgedrag en de sportophangingsmodus is perfect voor op de snelweg om de auto nog stijver te maken, terwijl dat in de normale modus wel zo is. comfortabel door de stad rijden.
Het is een perfecte weekendauto, hij geeft je de ultieme rijervaring.
De auto wordt geleverd met een volle tank en nieuwe APK.
Bij Mortier Automotive houden we van Audi, onze RS6 is het vlaggenschip van ons bedrijf.
U kunt altijd contact met ons opnemen voor een bezoek op afspraak, wij zijn elke dag geopend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.