Bouwjaar | 01-04-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.600 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 03-JSL-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 386 kW (526 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.600 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 03-JSL-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 386 kW (526 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J.C. Baarse |
Contactpersoon | Roy Baarse |
Adres | Oosteinderweg 222 |
Postcode | 1432 BA |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 329093 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jcbaarse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Maak kennis met het nieuwste pareltje van onze showroom, de Audi R8, een origineel Nederlands geleverde auto, verkeerd in absolute nieuwstaat en heeft slechts 42.600 km op de teller. Deze supercar is puurder dan puur dankzij zijn brullende V10. Hebben wij uw aandacht, ja? Een Audi R8 is een echte supercar killer en doet menig concurrenten de das om, een Ferrari, Lamborghini of Aston Martin? geen partij voor deze R8! De bouwers van de R8 gingen af op hun eigen kracht en schetsen bewust geen afgeleide van een van de hierboven genoemde merken. Dit maakt het model herkenbaar en exclusief. Maar is hij ook mooi? Nou en of! Zoals aangegeven verkeert deze Auto in een absolute nieuwstaat, uitgevoerd in het kleurtje PHANTOMSCHWARZ in combinatie met de originele grijze velgen, is de perfecte balans voor de R8 gevonden. Het R8-interieur is vertrouwd Audi en toch ook weer anders. Instrumenten, bedieningsknoppen en materiaalgebruik zijn traditiegetrouw hoogwaardig. Maar die ultra lage zitpositie is toch wel uniek. Zeker naar Audi maatstaven. Deze auto trek je aan, in plaats van dat je erin gaat zitten. Heerlijk. Een afgeplat stuurwiel, aluminium versnellingspookknop en vele carbon delen refereren aan het sportieve DNA van de R8 V10. De zwart lederen stoelen zijn elektrisch te verstellen en te verwarmen. Naast het oog, wil het oor natuurlijk ook wat; een Bang en Olufsen audiosysteem laat uw favoriete muziek klinken zoals u nog niet eerder hoorde. Al vragen we ons serieus af hoe vaak die volumeknop zal worden opgedraaid.
Uiteindelijk gaat niets boven het geluid van zijn prachtige V10. Dit betekent dat de 525 pk s ongedempt de beide stortkokers achter verlaten. Dat zijn er 105 meer dan de V8 oorspronkelijk bezat. Een serieuze upgrade! Hoe zich dit vertaalt in performance? In een woord; briljant. 0-100 km/h gaat binnen 3,9 seconden en de topsnelheid ligt op een verpletterende 316 km/h. De 5,2 liter 10-cilinder schreeuwt het ondertussen uit van genot.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.