Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro Handgeschakeld Keramische remschijven

€ 105.450,-

Bouwjaar 08-02-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.547 km
Deuren 2
Kenteken J-601-GJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro Handgeschakeld Keramische remschijven


€ 105.450,-

Algemeen

Bouwjaar 08-02-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.547 km
Deuren 2
Kenteken J-601-GJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ger Bot B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Praam 4
Postcode 1724 BE
Plaats Oudkarspel Gem Lan
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53995183 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-bot.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - dec 2015
Modelcode: Typ 42

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 313 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 190 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 2.020 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 349 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik in de stad: 22,2 l/100km (1 op 4,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,7 l/100km (1 op 9,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

De genoemde verkoopprijs is incl geldige APK van minimaal 6 maanden, tenaamstelling,
Nationale Auto Pas, technische diagnose, professionele poetsbeurt.

Wij zijn gevestigd in Oudkarspel (NABIJ ALKMAAR) adres Praam 4.
Ingang aan de rechterkant van het pand showroom is boven !
WIJ ZIJN BIJNA ALTIJD AANWEZIG MAAR WERKEN WEL OP AFSPRAAK !

Bel mail of app met 0653995183 of info@autobedrijf-bot.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie