Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.500 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | J-085-FV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.500 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | J-085-FV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kareltrans Bedrijfswagens BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Compagnie 14 |
Postcode | 1689 AG |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 217460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51322526 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kareltrans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2020 - feb 2022
Modelcode: D5
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 8 kW (11 PK)
Vermogen brandstofmotor: 421 kW (572 PK)
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 529 x 195 x 150 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.205 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.835 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Exclusieve Leder nappa Dark Brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
CO2-uitstoot: 260 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal
Prachtig mooi uitgevoerde Audi S8 met een heerlijke V8 en maar liefs 572PK.
De uitstraling heeft deze S8 wel zo is het uitgevoerd in het Daytona grijs metallic en een exclusieve lederen nappa interieur.
Ook kunnen we wel zeggen dat de optielijst is afgevinkt zo is het o.a. voorzien van 21inch velgen, 3d view camera, achteras besturing, adaptieve cruise control, Bang&Olufsen sound, ceramic brake, elektrische verstelbare zetels met memory, head-up display, dodehoek assist, lane assist, panoramadak, laser led verlichting, soft-close en ga zo maar door.
Ook is deze voorzien van fabrieks garantie tot 1-2025.
Bij de auto wordt geleverd de originele sleutels en boorddocumentatie.
Voor meer foto's bekijk onze website: www.kareltrans.nl.
Hoewel deze site met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze site geen rechten worden ontleend.
Deze auto is te bezichtigen op de Factorij 3 te Zwaag. Tel: 0229-714555 Whats app 0031-612394235.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 (2010 - 2017) | Moderne beschaving
De Audi A8 is het visitekaartje van Audi. De fijnste materialen, de sterkste motoren en de laatste technische kennis die Audi in huis heeft, komen het eerst beschikbaar in dit topmodel. Wie een A8 rijdt, etaleert daarmee zakelijk succes en een verfijnde smaak. Maar anno 2010 is de grootste, snelste of duurste auto niet meer automatisch de beste of meest begeerlijke auto. Hoe heeft de nieuwe Audi A8 zich aangepast aan deze nieuwe tijd?
De Audi A8 speelt in op de wensen van deze tijd. De techniek en rijeigenschappen blijven top, maar voor 2010 is de uitstraling relatief beschaafd en ligt het verbruik een stuk lager.
Plus
- comfortabel met sportieve ondertoon
- snel en relatief zuinig
- strakke, zakelijke vormgeving
Min
- zeer modern, maar niet uniek zoals Audi wil doen geloven
- bediening MMI niet intuitief
- achterste hoofdsteunen belemmeren zicht in binnenspiegel
Conclusie
Tot voor kort was de grootste, snelste en duurste auto automatisch de beste. Het klimaat is letterlijk en figuurlijk veranderd en Audi heeft zich daar prima aan aangepast. Alhoewel de nieuwe A8 groter en sneller is dan de voorganger, oogt de auto beschaafder en ligt het verbruik significant lager. Dat laatste is vooral te danken aan gewichtsbesparing en heeft bovendien als voordeel dat de auto dynamischer is dan de meeste tegenstrevers.
Als het gaat om elektronica, combineert de nieuwe A8 alles wat de concurrentie biedt en gaat daarbij soms net een stapje verder. Dit betreft zowel het entertainment als de veiligheidssystemen. De combinatie van al die moderne techniek en de lichtgewicht bouw maakt de A8 niet alleen tot een auto waarin menigeen zich graag laat rijden. Dit is een limousine waarvan de eigenaar ook zelf graag het stuur in handen neemt!