Bentley Continental 6.8 R Mulliner - Wide Body 1/131 - Unique -
€ 112.500,-
Bouwjaar | 01-07-2003 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.541 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | SR-060-F Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.750 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2003 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.541 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | SR-060-F Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.750 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cool Classic Club B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 3 |
Postcode | 1411 AN |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2031753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.coolclassicclub.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 273 km/u
Maten
Wielbasis: 306 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.350 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.955 kg
Interieur
Interieurkleur: Barley Brown
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 358 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
- English and German below -
Treat yourself like royalty. Iets waar wij het mee eens zijn. En heel veel dichterbij kan je ook niet komen met een Bentley Continental R Mulliner Widebody.
De Continental R was de eerste Bentley in 26 jaar die zijn koets niet deelde met haar zus Rolls-Royce. Ze is gebaseerd op de zeer gewilde Continental R-type uit de jaren 50. Het tweedeur concept kwam uit de koker van John Heffernan en Ken Greenley, het duo wat ook verantwoordelijk was voor onder andere de Aston Martin Virage.
Omdat voor sommige de Continental R 'niet dik genoeg was', werden er 131 Widebodies gebouwd met de "T" motor. Deze motor heeft 'slechts' 420 Britse sierpaarden, echter met ruim 880 NM aan koppel bij slechts 2200 toeren een ware krachtpatser! De naam Mulliner is een ode aan H.J. Mulliner, de Britse koetsenbouwer die verantwoordelijk was voor de Continental R-type uit de jaren 50. De body is geheel handmatig met tin verbreed, in vijf stappen. Overigens was het ook in 2003 de duurst leverbare productie auto in Nederland.
Het drie-kleurige volledig lederen interieur met donkerbruin notenhout sluiten prachtig aan op het donkergroene exterieur. Een zeer bijzondere kleur; als de zon erop schijnt komt er een donkerblauwe gloed door het diepe groen. De wielen zijn vanuit de fabriek meegespoten in kleur, wat de Bentley extra distinctief maakt.
- Being different isn't a bad thing. It means you're brave enough to be yourself. -
--
English.
Treat yourself like royalty. Something we agree on. And you can't get much closer with a Bentley Continental R Mulliner Widebody.
The Continental R was the first Bentley in 26 years who didn't share his carriage with her sister Rolls-Royce. She is based on the very popular Continental R type from the 50's. The two-door concept came from John Heffernan and Ken Greenley, the duo that was also responsible for the Aston Martin Virage.
Because for some the Continental R was 'not thick enough', 131 Widebodies were built with the "T" engine. This engine has 'only' 420 British ornamental horses, but with more than 880 NM of torque at only 2200 rpm a true powerhouse! The name Mulliner is an ode to H.J. Mulliner, the Br
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Bentley Continental (1995 - 2004) | Koppelkoning
Wat is de perfecte auto? Is dat de snelste, de zuinigste of misschien de veiligste auto? Bij Bentley staan luxe, rijplezier en een nobele herkomst centraal. De Continental T is daarbij de sportieve telg van het prestigieuze Britse merk. Deze compromisloze supercoupé moet de wensen van zelfs de meest veeleisende en verwende bestuurders veruit overtreffen. Met een aanschafprijs van bijna één miljoen gulden schept de auto wel zeer hoge verwachtingen en rijst de vraag of dit misschien de perfecte auto is.
Omdat de perfecte auto voor iedereen anders is, maakt Bentley iedere auto naar wens van de klant. De hier gereden T-versie is razendsnel en toch verfijnd. De droom van iedere autoliefhebber.
Plus
- op maat gemaakt, dus altijd de ideale auto
- fenomenaal sterk
- emotie op wielen
Min
- krap
- ergonomie voor verbetering vatbaar
- audiosysteem te mager voor deze auto
Conclusie
De perfecte auto zal voor iedereen anders zijn. Waar een ieder het wel over eens zal zijn is dat een rit met de Bentley Continental T een indrukwekkende ervaring is. Zeker dit sportmodel weet prestaties neer te zetten waar zelfs de meest veeleisende rijder meer dan tevreden mee zal zijn.
Alleen al de vormgeving en afwerking zijn genoeg om menig autoliefhebber in hoger sferen te doen belanden. Het onovertroffen motorvermogen en het uitgesproken karakter bewijzen dat geld en geluk wel degelijk gekoppeld zijn; de Bentley Continental T is daarom letterlijk en figuurlijk de koppelkoning onder de auto's (Ivo Kroone).