Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 126.734 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-062-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 26.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 126.734 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-062-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Dreu B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Trompet 6 |
Postcode | 1601 MK |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 317760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdedreu.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.605 kg
Laadvermogen: 745 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket: De getoonde prijs betreft de rijklaarprijs inclusief een aflevercontrole (bandenspanning, vloeistofniveaus en verlichting), reiniging van in-/exterieur, tenaamstellingskosten en een nog minimaal 6 maanden geldige APK. Daarnaast kunt u kiezen voor ons afleverpakket á € 995,- met daarin een onderhoudsbeurt conform het fabrieksschema, 12 maanden BOVAG-garantie, een nieuwe APK en een volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze BMW 5-serie Touring komt uit 2018, werd geleverd van 01-07-2017 tot 31-07-2018 en kostte toen € 68.980,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 135 kW (184 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 225 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 1605 kg. De APK is geldig tot 08-05-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 278,58 per kwartaal. | | De getoonde prijs betreft de rijklaarprijs inclusief een aflevercontrole (bandenspanning, vloeistofniveaus en verlichting), reiniging van in-/exterieur, tenaamstellingskosten en een nog minimaal 6 maanden geldige APK. Daarnaast kunt u kiezen voor ons afleverpakket á € 995,- met daarin een onderhoudsbeurt conform het fabrieksschema, 12 maanden BOVAG-garantie, een nieuwe APK en een volle tank brandstof.
= Bedrijfsinformatie =
***Alle moeite is genomen om alle autogegevens zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.***
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.