BMW I4 Edrive40 High Executive 84 kWh | M Sportpakket | Elektrisch bediend glazen schuif-kanteldak

€ 73.499,- incl. BTW

Bouwjaar 29-11-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.254 km
Deuren 5
Kenteken X-830-HS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

BMW I4 Edrive40 High Executive 84 kWh | M Sportpakket | Elektrisch bediend glazen schuif-kanteldak


€ 73.499,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-11-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.254 km
Deuren 5
Kenteken X-830-HS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Poelgeest Amstelveen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burgemeester A. Colijnweg 6-8
Postcode 1182 AL
Plaats Amstelveen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 5032300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-poelgeest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Modelcode: G26

Technische informatie
Koppel: 430 Nm

Aandrijving
Actieradius: 590 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.605 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 84 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 210 kW

Interieur
Interieur: Leder Vernasca Schwarz stiksel, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min

BMW maakt rijden geweldig. Een prachtmerk met een indrukwekkende historie die nog steeds actueel is. De modernste techniek is toegepast om u in alle rust en stilte van de rit te laten genieten. Daarbij zult u zien dat de tijd om de accu's op te laden enorm meevalt, en dankzij de flinke actieradius hoeft u dat ook niet zo vaak te doen. Op de teller van deze auto staat slechts 500 kilometer. U wilt comfort? Die is er, met het lederen interieur. U wilt gemak? Kijk dan even naar de elektrisch bedienbare achterklep. In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Geef uw smartphone onderweg weer energie; zonder snoer, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Uiteraard voorzien van Qi-technologie. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Achter het stuur van deze BMW bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Even op d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie