Bouwjaar | 26-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.587 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-125-DK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 59.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.587 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-125-DK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest Hilversum B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Franciscusweg 4 |
Postcode | 1216 SK |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6241156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Modelcode: G26
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aandrijving
Actieradius: 569 km (590 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.605 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 84 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 210 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Schwarz
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,1 kWh/100km
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 167 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min
Topprestaties zonder emissies: de BMW i4 is een elektrische auto zonder compromissen. U wordt actief onderdeel van de energietransitie met de elektromotor. Met zijn lederen bekleding is deze BMW comfortabel en stijlvol. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Mag de muziek wat zachter? U past het volume probleemloos aan met de audiobediening op het stuur. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Onderweg uw smartphone opladen zonder gedoe met stekkers en kabels? Dat kan, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! In deze BMW kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. De achteropkomend verkeer waarschuwing bew
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.