BMW I4 M50 High Executive 84 kWh | M Sportpakket Pro | Stuurwielrand verwarmd

€ 94.805,- incl. BTW

Bouwjaar 30-11-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.290 km
Deuren 5
Kenteken X-464-JH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 399 kW (543 pk)

BMW I4 M50 High Executive 84 kWh | M Sportpakket Pro | Stuurwielrand verwarmd


€ 94.805,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.290 km
Deuren 5
Kenteken X-464-JH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 399 kW (543 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Poelgeest Amstelveen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burgemeester A. Colijnweg 6-8
Postcode 1182 AL
Plaats Amstelveen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 5032300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-poelgeest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Modelcode: G26

Technische informatie
Koppel: 795 Nm

Aandrijving
Actieradius: 520 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.735 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 84 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 210 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Schwarz/Contraststeppung Blau
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min

Kom proefrijden! Al na een paar seconden is er geen enkele twijfel meer: BMW maakt rijden geweldig. Het aantal kilometers dat u op een acculading kunt rijden, is ruimschoots genoeg voor de gangbare dagelijkse ritten, en het opladen kan in de meeste gevallen 's nachts gebeuren. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 500 kilometer. Terwijl u de bagage inlaadt via de elektrisch bedienbare achterklep, nemen uw passagiers al plaats in het lederen interieur. Mooi! Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! De verwarmbare achterbank is een traktatie voor iedereen die achterin plaatsneemt. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Elk genre muziek komt tot z'n recht. Het high performance audiosysteem is perfect in te regelen op uw smaak! Voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons om onderweg de accu van de smartphone bij te laden. Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Dit is met recht een intelligente auto, die verschillende functies automatisch voor u regelt. Bij avond en donker weer schakelt de automatisch inschakelbare verlichting de verlichting in en bij neerslag zorgt de regensensor dat de ruitenwissers in werking gaan. De adaptive cruise control zorgt voor de juiste rijsnelheid en bij inparkeren behoeden de parkeersensoren achter u voor deuken

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie