Bouwjaar | 09-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.851 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-307-JB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 396 kW (539 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.851 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-307-JB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 396 kW (539 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest BMW & MINI Premium Selection Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamsestraatweg 13 |
Postcode | 1411 AW |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6241156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Modelcode: I20
Referentienummer: CM75915
Technische informatie
Koppel: 1015 Nm
Aandrijving
Actieradius: 565 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 495 x 197 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.570 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 3.160 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 112 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 45 minuten
Accu snelladen: 200 kW
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Suite Castanea
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 635 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Elektrisch rijden is een onvergelijkbare beleving. Ervaar het zelf met deze BMW iX. De fluisterstille elektromotor zorgt voor een serene rijervaring. Hoewel de auto uit 2023 komt, heeft hij maar 4851 kilometer gereden. Altijd al een voorliefde gehad voor een lederen interieur? Deze heeft het. Evenals een elektrisch bedienbare achterklep. Het maakt niet uit hoe koud het buiten is, met de verwarmbare stuurwiel en de verwarmbare voorstoelen met massagefunctie voelt u zich altijd comfortabel. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Elke rit is veilig en comfortabel dankzij de relaxte luchtvering en de comfortstoelen. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. Ook is de auto voorzien van: LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, antracietkleurige hemelbekleding, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard is niet alleen enorm fraai en handig, maar draagt actief bij aan een veilige en slimme rit. Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. De uitrusting van deze BMW is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.