Bouwjaar | 28-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.704 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-044-HT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
€ 74.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.704 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-044-HT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest Amstelveen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burgemeester A. Colijnweg 6-8 |
Postcode | 1182 AL |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 5032300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Modelcode: I20
Technische informatie
Koppel: 630 Nm
Aandrijving
Actieradius: 413 km (435 km elektrisch)
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 197 x 170 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.340 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 3.010 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 77 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 150 kW
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Suite Amido
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,4 kWh/100km
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 205 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min
Met deze BMW iX ervaart u alle pluspunten van elektrisch rijden. De elektrische aandrijflijn is stil en soepel en gaat spaarzaam om met energie. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! Veel leuke extra's heeft deze auto. Om maar wat te noemen: de elektrisch bedienbare achterklep en het stijlvolle lederen interieur. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bovendien krijgen uw rug en die van uw bijrijder desgewenst extra aandacht door de massagefunctie. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Deze BMW iX heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Afzien is er bij deze BMW iX niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Bij de rijke uitrusting horen ook 22 inch lichtmetalen velgen, BMW M-sportpakket, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Onderweg uw smartphone opladen zonder gedoe met stekkers en kabels? Dat kan, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Uiteraard is dit systeem ook voorzien van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Een extra gevoel van veiligheid: de kruisend verkeer detectie anticipeert en waarschuwt als aanrijding met een tegenligger dreigt. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Als u de adaptive cru
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.