BMW IX Xdrive40 Sport Stoelventilatie / Head Up Display / Stoelverwarming / 21 Inch / 4 Zone Airco

€ 62.889,- incl. BTW

Bouwjaar 30-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.851 km
Deuren 5
Kenteken X-168-FG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 239 kW (326 pk)

BMW IX Xdrive40 Sport Stoelventilatie / Head Up Display / Stoelverwarming / 21 Inch / 4 Zone Airco


€ 62.889,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.851 km
Deuren 5
Kenteken X-168-FG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 239 kW (326 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Poelgeest Hilversum B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franciscusweg 4
Postcode 1216 SK
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6241156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-poelgeest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Modelcode: I20

Technische informatie
Koppel: 630 Nm

Aandrijving
Actieradius: 435 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 495 x 197 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.340 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 3.010 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 77 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 150 kW

Interieur
Interieur: Interieurdesign Suite Amido, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min

Niet alleen de techniek van deze elektrische BMW iX is vernieuwend. Ook het ontwerp onderscheidt zich duidelijk van de massa. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Ook 21 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

In deze iX vindt u schakelaars op het stuur om het full map navigatiesysteem te bedienen en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. Telefoonaccu in het rood? Laad 'm simpel op met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Even op de startknop drukken en rijden maar: dat is het gemak van keyless start! De uitrusting van deze auto is met verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels en boordcomputer behoorlijk compleet.

De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. In deze BMW vinden we verder een frontale botsbescherming en dodehoekdetectie

Klaar voor rijden anno nu? Kies dan voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW iX | Op grote voet

BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.

Autotest | BMW iX Op grote voet

De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.

Plus

  • uitmuntend weggedrag
  • superieur gevoel
  • innovatief concept

Min

  • onhandig klein dashboardkastje
  • onhandelbaar groot in de stad
  • belachelijke IconicSounds

Conclusie

De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.

De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.

Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.

Deel deze advertentie