BMW M3 3-Serie E46 Circuit auto met tal van upgrades

€ 35.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-02-2001
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.246 cc
Vermogen 252 kW (343 pk)

BMW M3 3-Serie E46 Circuit auto met tal van upgrades


€ 35.000,-

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2001
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.246 cc
Vermogen 252 kW (343 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RDB Exclusief
Contactpersoon Richard
Adres Plotterstraat 10E
Postcode 1033 RX
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18313840 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rdb-exclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cassette speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R18
Bandenmaat achter: 255/40 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 178 x 137 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.000 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 287 g/km
Energielabel: G

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik in de stad: 17,8 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Ter verkoop aangeboden:


Bmw 3-serie E46 M3 3 circuit auto bom vol opties met vrijwel alle mogelijk denkbare aanpassingen.

Deze E46 M3 heeft net als ons andere exemplaar nog geen 10.000km geleden een volledige blokrevisie gehad.

Deze Bmw 3-serie E46 M3 is voorzien van vele aanpassingen die dit monster het ultieme speelgoed maakt voor op het circuit. Een achterwiel aangedreven M3 voor op het circuit klinkt net zo gestoord en geniaal tegelijk als dat het ook is. Er zullen ondanks het brute vermogen genoeg voertuigen zijn die evengoed sneller over de Nürburgring kunnen maar daar draait het ook niet om bij deze machine. Waar dit om draait is puur genieten en plezier hebben van een onvergetelijke rijervaring. Er zijn weinig machines waarmee je dit ongekend brute niveau van plezier en adrenaline mee kunt bereiken.

Dit exemplaar is los van haar standaard uitrusting ook nog eens extra aangepakt met een lijst aan serieuze upgrades. Denk hierbij aan zaken zoals een BigBrake Brembo remkit, hydraulische AST vering, een uitlaatsysteem van Supersprint en nog meer!


De BMW M3 E46 werd gelanceerd aan het begin van het nieuwe millennium in 2000 en zette de ongekende succesvolle traditie voort die begon met de puristische M3 E30 in 1986 en werd voortgezet met de progressieve M3 E36 in 1992. Het model wordt geassocieerd met drie kenmerken: puur rijplezier, een betoverend geluid en een legendarisch speciaal model.

De BMW M3 E46 veroverde de harten van echte sportautofans bij zijn lancering in 2000. Met een lichte constructie en het hoogtoerige concept van zijn zescilinder lijnmotor die met een 3.2 liter 6-in-lijn motor die 343 pk leverde vertegenwoordigde hij voor velen een terugkeer naar de kernwaarden van de iconische BMW M3 E30. Wat de motor betreft, was het opmerkelijk dat deze meer dan 100 pk per liter produceerde, met een vermogen van 343 pk uit een 3.2 liter motor. Dit leverde de motor verschillende prijzen op, waaronder de International Engine of the Year en de Best New Engine in 2001, en hij domineerde de categorie 3-4L van 2001 tot 2006. Een jaar later volgde een cabriolet, die een sportieve ervaring combineerde met het genot van open rijden op een ongekende manier. Tevens werd ook in Noord-Amerik

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie