Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.355 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 21.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.355 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Billionaire Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 12018 |
Postcode | 1948 NN |
Plaats | Beverwijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13922077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.billionairecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2010 - jul 2013
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 186 x 148 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 243 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik in de stad: 15,4 l/100km (1 op 6,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 349 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).