Bouwjaar | 02-02-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.700 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
€ 45.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.700 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Point |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 1337 |
Postcode | 1066 CM |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43559762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.845 kg
Wielbasis: 297 cm
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Bezichtiging alleen mogelijk op afspraak tel 0643559762 Hou deze Teutoon uit de buurt van Henk Lubberding, want bijna alles aan deze uitvoering is in het zwart gestoken.
Bimmer-fanaten krijgen weer eens een exclusieve uitvoering voorgeschoteld. De M5 Nighthawk komt in de kleur Individual Frozen Black Matt en heeft 20-inch velgen in zijn wielkasten hangen, die eveneens een zwart tintje kregen. De BMW-nieren, deurgrepen, diffuser, zijspiegels en de uitlaatuiteinden zijn in een zwarte chroomtint gestoken om helemaal niets meer te laten glimmen aan dit object. Op de goudkleurige remklauwen en de LED-koplampen na dan, die zijn standaard.
In het interieur gaat het er iets minder sinister aan toe en wordt het carbon fiber op het dashboard afgewisseld met leer in de kleur Sakiru, maar dat mag je ook oranje noemen. Verder zien we er geen aanpassingen.
Waar het er wel iets heftiger aan toe gaat, is onder de motorkap. Daar ligt normaal een geblazen achtcilinder te wachten totdat hij zijn furie (AKA 560 pk) kan loslaten op de achterwielen en door de speakers, maar de M5 Nighthawk kreeg een Competition Package aangemeten waardoor het vermogen naar 575 pk stijgt en de sprint naar de 100 km/u voortaan in 4,2 seconden verloopt. Een keiharde winst van 0,1 tellen die ze je niet meer afpakken. Ha. Wat dan wel weer aardig is: ze hebben het onderstel verlaagd en het Active M differentieel gefinetuned.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak telefoon:0643559762
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).