Bouwjaar | 22-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.570 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-ZHX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.570 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-ZHX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Renses E-Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parelweg 11 |
Postcode | 1812 RS |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5112088 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renses-online.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2014
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 80 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Accu: 16 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Maten
Lengte: 450 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.632 kg
Laadvermogen: 368 kg
GVW: 2.000 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,9 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Pakket 1 (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; Poetsbeurt, Technische controle
Bel voor een afspraak of proefrit met 072-5112088.
Voor fiscaal advies over uw nieuwe auto kijk op renses-online.nl en maak een afspraak met één van onze specialisten.
Uw huis of uw bedrijf verduurzamen? Maak dan kennis met ons nieuwe zusje Cirqulus.nl. Aan de getoonde afbeeldingen en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Volt | Zoete wraak
"De grootste fout uit mijn carrière", noemde de voormalige baas van General Motors het stopzetten van de ontwikkeling van elektrische auto's. Ooit was het moederbedrijf van Chevrolet pioneer op het gebied van elektrische auto's, maar van hogerhand werd de ontwikkeling stopgezet. De Japanners speelden daar handig op in en hebben die voorsprong tot op de dag van vandaag niet uit handen gegeven. Maar nu slaat Chevrolet terug met de revolutionaire Volt.
De Chevrolet Volt de Amerikaanse evenknie van de Opel Ampera. Beide auto's weten door slimme techniek veel bezwaren tegen elektrisch rijden weg te nemen. De slimste oplossing voor dit moment (2011).
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- Lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Ooit was General Motors, het moederbedrijf van Chevrolet, een pionier op het gebied van elektrische auto's. Het management was echter van mening dat de toekomst lag in grote auto's met al even grote benzinemotoren en de ontwikkeling van elektrische auto's werd stopgezet. De Japanners namen de leiding over en ruim een decennium later is Chevrolet terug op het toneel van de elektrische auto.
Chevrolet doet dat door voor een radicaal andere en daarom meer bruikbare techniek te kiezen. De Volt is primair een elektrische auto, maar dankzij een reservemotor (op benzine) kan de Volt zonder tussenstop veel grotere afstanden afleggen dan traditionele elektrische auto's.
Op de koop toe is de Volt niet alleen even ruim als traditionele zakenauto's, maar dankzij de elektrische aandrijving ook nog eens comfortabeler. Hoe schoon de Volt is, hangt er van af hoe vaak aanspraak wordt gemaakt op de reservemotor en op welke manier de benodigde elektriciteit wordt opgewekt. In de praktijk werkt de baanbrekende techniek prima en daarom neemt de Volt als eerste alle bezwaren tegen elektrische auto's weg. Met de revolutionaire Chevrolet Volt is daarom niks mis en dus is GM's grootste fout eindelijk goedgemaakt.