Citroen C1 1.0-12V Séduction+

€ 4.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-01-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.541 km
Deuren 5
Kenteken HN-546-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Citroen C1 1.0-12V Séduction+


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.541 km
Deuren 5
Kenteken HN-546-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Marco Schuyt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Mossel 4
Postcode 1723 HZ
Plaats Noord-Scharwoude
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)226 - 453558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marcoschuyt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • getint glas
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb 2011 - mrt 2012

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 344 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Historie
Aantal eigenaren: 5

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Met zo?n kleine auto krimpt uw brandstofverbruik mee. En ook de aanslag wegenbelasting wordt een stuk bescheidener. Hebt u een vlotte rijstijl? Dan is deze Citroën met zijn zuinige maar pittige motor geknipt voor u. Ook getint glas, metallic lak en bumpers in carrosseriekleur horen tot de voorzieningen op deze auto.

Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's staan geadverteerd voor meeneemprijzen, en worden afgeleverd met APK.

Inruil auto, boot, motor, brommer enz... mogelijk

Altijd 50 occasions op voorraad!

Wij zijn inmiddels al meer dan 20 jaar een begrip in tweedehands en nieuwe auto's!

Tevens doen wij onderhoud en reparaties.

Garage Marco Schuyt

De mossel 4
1723 HZ Noord-Scharwoude
0226-453558 - 06-25181812

Aan de getoonde informatie op deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?

Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?

Autotest | Citroen C1 Knollen voor Citroënen verkopen?

De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • Doordacht concept
  • Vlot en zuinig

Min

  • MirrorLink werkt slecht
  • Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
  • Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)

Conclusie

Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.

Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.

Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.

Deel deze advertentie