Bouwjaar | 30-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.672 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 33-RP-JZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.672 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 33-RP-JZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoflex Grootebroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 18-D |
Postcode | 1613 KV |
Plaats | Grootebroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 526623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageautoflex.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 166 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 962 kg
Laadvermogen: 403 kg
GVW: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 535 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Km-stand origineel met NAP-certificaat.
Een beller is sneller, i.v.m. drukte zijn wij helaas niet te allen tijde in de gelegenheid e-mails te beantwoorden.
Tevens is de beste optie voor inruil, dat u een bezoek brengt in onze showroom. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
BOVAG garantie.
Wij zijn ook aangesloten bij BOVAG dat houdt o.a. in.
Garantie op reparaties.
Vakkundig en betrouwbaar.
Duidelijke voorwaarden.
Gespecificeerde factureren.
Bemiddeling bij klachten.
BOVAG garantie als de aankoopwaarde hoger is dan €4500,- en dat de kilometerstand lager is dan 150.000KM. Voor de volledige voorwaarden en meer informatie,
3 maanden huisgarantie pakket €295,00.-
6 maanden Bovag garantie pakket €595,00.-
Buiten onze werktijden bent u ook van harte welkom, echter alleen op afspraak. Voor meer informatie, vragen of afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij staan u graag te woord.
Autoflex Grootebroek
RDW Erkend Autobedrijf
Bovag lid
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.