Bouwjaar | 08-07-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.107 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-066-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 12.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.107 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-066-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rick van Lierop |
Contactpersoon | Rick van Lierop / Jur Sikman |
Adres | Spoorsingel 15 |
Postcode | 1761 EA |
Plaats | Anna Paulowna |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 533360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57834643 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvlauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2015 - aug 2016
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 57 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 183 x 164 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 853 kg
GVW: 2.125 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 648 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Nederlands geleverde Citroën Grand Picasso 1.2 PureTech 7p Intensive voorzien van de volgende opties: cruise control, climate control, navigatie, achteruitrijcamera, parkeersensoren voor en achter, keyless start&entry, getint glas, 17'' lichtmetalen velgen, metallic lak, isofix, 7-persoons, LED verlichting, etc. Een auto met veel ruimte en mogelijkheden!
= Bedrijfsinformatie =
Onze gehele voorraad is geïnspecteerd in onze werkplaats en voorzien van een nieuwe APK. Tenaamstelling kosten zijn bij de prijs inbegrepen. U heeft de mogelijkheid de auto af te laten leveren met een afleverpakket naar keuze, te zien onder 'All-in' op onze internetpagina www.rvlauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.